top of page
Najskoriji tekstovi

Neka ide kako ide (Distanca)



Ja sam čoek bolesan u mozak.


Od rođenja.


Godinama boles je uzimala maha sve više

i sve teže mi je padalo da dubliram normalnog čoeka.


Niko nije znao za to.


Sem moje Majke.


Svesna staklenih nogu moje psihe,

izronila je sva svoja pedagoška znanja

i slepu ljubav majke, da učini nemoguće.


Za tako nešto nije bila moguća mala cena.


Igra jina i janga, Kaina i Avelja, Edena i Hada,

vode i vina, soli i meda, za spas duše Nejakog

iskala je žrtvu dostojnu zlatnog runa Stvaraoca.


Ni veliki gambit najbolje namere nije zalud,

ako ima ikakvog traga cilju.


Problem je u tom što čoek cilj umišlja,

mesto da ga spozna,

pa i kada misli da zna di tera, on samo luta.


Onog trena kad spoznah usporenje koje peva:


- Ma, neka ide kako ide

Neka bude kako biti mora

Meni treba hladovina

Mjesto ispod starog bora...


... e pa zato distanca,distanca

Obilazim samo egzotična mjestašca

Zabacim karolu, zapalim kubanca,

A brige ostavim ispod lanca i katanca... -


rodih se nanovo, skoro ko čoek...


Arhiva
Zapratite
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page