top of page
Najskoriji tekstovi

"Usporavanje Indetitet Neznanje" (M.K.)



Kako preživeti sebe dok radiš nešto što mrziš preko mere opstanka i još pokušavaš da to bude savršeno? Da li je neizbežno cepanje ličnosti, kao kod junakinje Kunderine trilogije?

Svud sam tu. Usporavanje i indetitet preko su mi potrebni, a neznanje je moj lik.

Moj lik treperi u mojim mislima samo ponekad, u nekom zamrznutom trenutku koji je odabrala moja duša da joj se najviše dopada. Mada istovremeno nosim sa sobom memorisan odraz ogledala, raspolažem onim izabranim. Posebno se iznenadim, kada prijatno veče sa prijateljima, ugledam kasnije na fotografiji. Kao da to nisam ja, već da je iz zrcala iskočio onaj lik koji se, u poslednje vreme, predstavlja kao ja.

Opet kao nešto trčim, jurim, preskačem. Tražim, mene nikud, kakvog bi hteo da se ugledam, a jasno mi govori sin:

- Ni znanja, ni indetiteta, nema bez usporavanja.


Arhiva
Zapratite
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page